pondělí 23. dubna 2007

Čeština


Učím se česky. Fotka je moje učebnice.
Ja mluvím česky velmi trochu.
Ja rozumím česky velmi trochu.
Ja umím česky velmi trochu.

Moje učitelka mluví česky.
Moje učitelka rozumí česky.
Moje učitelka umí česky.

Vy mluvíte japonsky ?

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Sakura řekl(a)...

Konichiwa, ja jsem češka a učím se japonsky ....umíš to dobře na to že je čeština tak těžká :D ..Mam v japonsku přatele ,kteří umí také česky ..promin ze te otravuji svymy otazkami ale proč se učíš česky ?? :D

obloha řekl(a)...

Dobrý den!
Dějiku,že vaš komentářů.
Jsem velmi nadšená.

>proč se učíš česky ??

Protože mám ráda česky skladatel Pavla Haase!
Chci vím o něm.
Chci navštím Brnu opět.

sakura řekl(a)...

Konichiwa opet ja ,..doufam ze mi rozumite...mohu se zeptat na vase jmeno? (namae)..prosim..=).. a takze si uz byla v ceske republice ? ..

obloha řekl(a)...

Dobrý den!
Jmenuji se Madoka Terai.

Promiňte,nerozmím toho komentářů.

>.. a takze si uz byla v ceske republice ? ..

Co to znamená? Mluvíte anglicky?
Jsem rád že vás komentářů. Dějiku.

Unknown řekl(a)...

Obdivuju Tě, že ses dokázala naučit česky!
Já japonsky umím jen pár slov, takových "důležitých" :o) jako je "mizu", voda, "sora", nebe, "hana", květy, "hoshi", hvězdy, "tsuki", měsíc, "kaze", vítr, "umi", moře, "kawa/gawa", řeka, "uta", píseň/báseň, "kodomo", dítě, "otoko", muž, "seinen", mladý muž, "shonen", chlapec, "shojo", dívka, "onna", žena, "josei", mladá žena...
Většinou z básniček haiku. :o) Já miluju haiku a vůbec japonskou poezii.
Moc bych se časem chtěla japonsky naučit. Ale vůbec mi nejdou japonské znaky.

Anonymní řekl(a)...

ahoj uprimne receno nechapu proc se chces nauscit cesky me osobne to pride jako slozity a blby jazyk.(a to sem ceska)ale i tak ti preju hodne stesti a sayonara. :-D